Turistický region Jizerské hory leží v hraniční oblasti s Polskem a Německem. Má tak ideální polohu na lákání turistů z obou zemí. Zároveň s tím má ale velkou konkurenci v ostatních českých a moravských horách. Jizerští se rozhodli ve své propagaci vsadit na rodiny s dětmi. Svůj marketing tak cílí hlavně na děti, a to pohádkovou formou. O propagaci Jizerských hor jsme mluvili s projektovou manažerkou sdružení Turistický region Jizerské hory Renatou Van Vleet.
více ...Horská oblast Beskydy-Valašsko má velký potenciál pro úspěšný turistický rozvoj, hlavně pak zimní turistiku. Zatím však oblast zažívá propad turistického zájmu. Problémem může být třeba to, že s koordinací svého turistického ruchu je teprve na začátku. O turistice v oblasti jsme mluvili s Monikou Konvičnou, ředitelkou regionální agentury pro informace a služby cestovního ruchu Beskydské informační centrum, p.o.
více ...Pro mnoho obyvatel centrální Šumavy tvoří turistický ruch hlavní obživu. Jeho pokles tak působí ekonomické potíže. O udržení dosavadní návštěvnosti a o její navýšení se v oblasti stará mimo jiné Regionální rozvojová agentura Šumava, která v zimním cestovním ruchu sází hlavně na běžkaře. O turistice na Šumavě jsme mluvili s koordinátorkou cestovního ruchu Kateřinou Vláškovou z této agentury.
více ...Každý desátý turista, který navštíví Jeseníky, je cizinec. Místní destinační management se jejich počet snaží zvýšit a v posledních letech se mu to velmi daří. Jeseníky se stávají sice zatím nenápadným, ale o to pozoruhodnějším turistickým lákadlem Česka. O tom, jak do hor lákají návštěvníky, nám poskytl rozhovor Michal Blaško z Euroregionu Praděd.
více ...Aktuální témata
Nejčtenější články
Názory a blogy