Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave bude hostiť popredného svetového odborníka na Place Branding. Jedinečná príležitosť ako sa dozvedieť prečo niektoré destinácie sú tak úspešné a iné úspešne zaostávajú Vám vysvetlí tím odborníkov na čele s Jeremym Hildrethom. Stane sa tak 15. apríla 2015 v trnavskom kine OKO o 15:00.
více ...Zaměstnavatelé v HORECA segmentu a cestovním ruchu v současnosti oceňují zkušenosti ze zahraničí, schopnost přizpůsobit se novým podmínkám, umět se orientovat v cizí zemi, mít mezinárodní praxi i kontakty. Z těchto důvodů je nejvhodnější propojit středoškolské studium s pobytem v zahraničí a přirozeně tak získávat všechny výhody, které tento způsob vzdělávání přináší.
více ...CPMV přihlásilo práci „Krymská je Ruská" do soutěže o nejkreativnější českou reklamu „Louskáček", na které spolupracovala s agenturou Comtech Group.
více ...Zaměstnavatelé v HORECA segmentu a cestovním ruchu v současnosti oceňují zkušenosti ze zahraničí, schopnost přizpůsobit se novým podmínkám, umět se orientovat v cizí zemi, mít mezinárodní praxi i kontakty. Z těchto důvodů je nejvhodnější propojit středoškolské studium s pobytem v zahraničí a přirozeně tak získávat všechny výhody, které tento způsob vzdělávání přináší.
více ...Podle odhadů Světové organizace cestovního ruchu čeká segment celosvětového pohostinství do roku 2020 až trojnásobný nárůst. Měl by se tak stát jedním z největších průmyslů na světě, který přinese řadu atraktivních pracovních příležitostí a zvýšenou poptávku po kvalifikovaných profesionálech v pohostinství a cestovním ruchu. Dá se tím pádem odhadovat, že v silně konkurenčním prostředí, budou i hosté volit ty poskytovatele služeb, kteří nabídnou vyšší přidanou hodnotu i jejich patřičnou úroveň.
více ...Destinační projekt „Místo jako značka“ občanského sdružení CPMV se spojil s patrioty z pražských Vršovic. Výsledkem je práce, kterou v těchto dnech CPMV přihlašuje do soutěže o nejlepší veřejně prospěšnou kampaň – „Žihadlo roku“.
více ...Vůně benzínu a zvuk motorů, návrat motoristických legend i slavných značek, závodní posádky v dobových kostýmech a především historické vozy na atraktivních místech po celé České republice. Bylo toho ale ještě mnohem víc, co čekalo na návštěvníky v rámci projektu Czech Hero Ride. Během série dvanácti setkání historických automobilů a jeho doprovodného programu, o který doplnila jednotlivé motoristické akce agentura CzechTourism, si na své přišel opravdu každý.
více ...V letních měsících má řada z nás více příležitostí poznat nejrůznější kouty naší země. Po návratu z dovolené či z prázdninového víkendu můžeme odpovědně hodnotit kvalitu ubytování, úroveň gastronomie, poutavost expozic, krásy přírody nebo atmosféru měst. Jednou z možností, jak se o své zážitky podělit, je hlasování v soutěži DestinaCZe 2014. Aby to stihli i ti, kteří se na cesty vydají teprve na konci prázdnin, a také kvůli vysokému zájmu, bylo hlasování prodlouženo do konce září.
více ...Ve druhém čtvrtletí roku 2014 přijelo do Česka celkem 2,2 milionu zahraničních turistů, což bylo o 3,4 procenta více než ve stejném období předchozího roku, významně rostly příjezdy z okolních států či z Číny a Jižní Koreje. Ruských turistů ubylo meziročně o 14,1 procenta, příjezdy z Ukrajiny klesly o 34,5 procenta. Vyplývá to z dat, která ve čtvrtek zveřejnil Český statistický úřad.
více ...Zájem Čechů o poznávání turistických cílů v naší zemi stoupá. Roste počet těch, kteří v Česku tráví dovolenou nebo některý z prodloužených víkendů, i těch, kteří se po tuzemsku vydávají pouze na výlety.
více ...Aktuální témata
Nejčtenější články
Názory a blogy