To, co ještě před lety vypadalo jako sci-fi, je dnes holá realita. Díky internetu se zcela změnily návyky nejen klientů cestovních kanceláří a online jde dnes vyřídit naprosto všechno. Jsou si ovšem i cestovní kanceláře a provozovatelé hotelů či penzionů vědomi, jak moc jim internet může pomoci a že být online nesmí být jen prázdnou frází, ale realitou?
více ...Cílem konference je propojit přední experty na digitální marketing s představiteli cestovního ruchu v ČR. Otevřít příležitost poslechnout si jejich zkušenosti a poodhalit jejich tajné recepty, jak uspět v digitálním prostředí. Na konferenci se můžete těšit na mix inspirujících přednášek plných konkrétních poznatků pro turistické destinace i malé a střední podniky.
více ...Za turistikou lidé většinou cestují mimo domov. Poznání nových míst však v současné době předchází či doprovází i cesta v online prostoru. Na internetu si lidé hledají informace, kontakty i tipy na cestování, ubytování či restaurace, a proto by ho neměly subjekty podnikající v turistice podceňovat.
více ...Stále více turistů rozhoduje o své dovolené, výletech a ubytování jenom podle informací na internetu. Proto je velice důležité nejen starat se pečlivě o své stránky a mít co nejjednodušší systém prodeje zájezdů či ubytování, ale také si dávat pozor, co se v internetových vodách o destinaci či hotelu píše. Může to být totiž něco, co dokáže zkazit i sebelepší úsilí o propagaci.
více ...V článku o krizové komunikaci destinací jsme si řekli základní pravidlo: S médii se nebojuje, ale spolupracuje. Jak tedy s médii spolupracovat k našemu prospěchu?
více ...Jedním z nejspecifičtějších nástrojů mediální propagace turistických destinací je press trip, tedy organizovaný výlet pro vybrané zástupce médií do destinace. Jaká jsou pravidla úspěšného press tripu?
více ...Pověst destinace je mnohem křehčí zboží než pověst jakéhokoli výrobku. Když má problém prodejce potravin, stačí v případě zveřejnění zpráv o nízké kvalitě posypat si mediálně popel na hlavu, upravit složení, případně výrobní postup, a pak znovu začít tlačit výrobek slevami, akcemi a reklamou. Za pár měsíců si na aféru nikdo ani nevzpomene. S aférami týkajícími se destinací je to mnohem složitější. Typickým příkladem je Praha a její taxikářské peripetie.
více ...Aktuální témata
Nejčtenější články
Názory a blogy