Agentura CzechTourism dnes představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.
více ...Agentura CzechTourism vypsala tendr na nový vizuální styl Česka jako atraktivní turistické destinace. Jedná se o třetí obdobný pokus v poslední době. Při prvních dvou se jednalo pouze o logo ČR, které mělo být vybráno v soutěži o jeden milion korun v prvním případě, ve druhém o 15 000 Kč. Obě soutěže zkrachovaly. A tak CzechTourism hledá dál…
více ...Lucie Komárová se specializuje na grafický design. Má za sebou práci na desítkách log pro komerční i neziskové subjekty a pro web Mistojakoznacka.cz okomentovala kvalitu log českých destinačních agentur.
více ...Agentura CzechTourism na základě doporučení poroty, složené ze zástupců grafiků, mediálních a reklamních odborníků i představitelů státní správy, nevybrala nové destinační logo. Žádný z 384 zaslaných návrhů totiž nesplnil očekávání zadavatele. CzechTourism proto vypíše v nejbližší době novou soutěž.
více ...Agentura CzechTourism dnes zveřejnila zadání soutěže na novou destinační značku České republiky. Cílem je najít atraktivní logo, které grafickyn i textově postihne podstatu Česka jako turistické destinace. Na zpracování návrhů budou mít zájemci přesně měsíc. Výherce, jehož vybere patnáctičlenná porota složená ze zástupců státní správy i marketingových a grafických odborníků, získá jeden milion korun.
více ...Ačkoliv nemáme v logu půllitr s pivem, pro řadu zahraničních turistů znamená Česko právě dobré pivo (a to především díky kvalitní práci marketérů jednotlivých pivovarů), ale není to trochu málo? To, že se u nás vaří výborné pivo, Praha je stověžatá a Jágr je Čech, přece není zdaleka všechno, co máme a můžeme nabídnout.
více ...„Současné srovnání s logy konkurenčních destinací pro nás vychází nepříznivě, logo již zastarává a nepůsobí dostatečně na emoce,“ říká Marek Mráz, ředitel odboru strategie a marketingové komunikace agentury CzechTourism, jež je zodpovědný za projekt rebrandingu destinační značky České republiky.
více ...Jak se na propagaci České republiky dívá jeden z nejuznávanějších marketingových odborníků pracujících v soukromém sektoru? Petr Frey má v otázce rebrandingu ČR jasno.
více ...Jak o rebrandingu České republiky uvažuje celosvětově uznávaný poradce pro oblast turismu, ekonomiky, kultury a autor národních Brand indexů, Simon Anholt? SIMON ANHOLT - exkluzivně pro místojakoznačka.cz
více ...Hlavní nedostatky značky Česká republika a její rebranding.
více ...Aktuální témata
Nejčtenější články
Názory a blogy