Je příliš častým nešvarem, že reklama zaměřená na propagaci destinací je usedlá, nudná, nicneříkající a nakonec jen málo účinná. Důvodů je hodně. Od nezkušenosti, omezeného rozpočtu až po strach být originální a vyčnívat. Přitom v reklamě vlastně ani o nic jiného nejde.
více ...Suvenýry jsou v poslední době dost opomíjené doplňky cestovního ruchu. Neprávem. Nenápadná malá věc, jakou je dobře udělaný suvenýr, dokáže nejenom vydělat docela zajímavé peníze, ale hlavně získat turistu pro opakovanou návštěvu destinace. A ještě mnohem víc.
více ...Destinace České středohoří má ambici se výrazně prosadit na poli tuzemské turistiky. Zatím je na začátku. S Luďkem Jirmanem, ředitelem Destinační agentury České středohoří, jsme mluvili o probíhající reklamní kampani i o tématech, kterými se chystá ani ne rok stará destinační agentura přitáhnout do své oblasti turisty.
více ...V době napjatých reklamních rozpočtů v cestovním ruchu hraje kvalitní PR stále důležitější roli při propagaci destinace. Přitom jen málokterá destinační agentura umí všechny nástroje, které PR nabízí, kvalitně využívat. Důvodem je zpravidla nejen nezkušenost, ale velmi často prostě jen nedostatek odvahy to zkusit. A je to škoda. PR dokáže někdy přivést více návštěvníků než sebedražší reklamní kampaň. Ale jak na to?
více ...Propagovat turistické destinace je mnohem složitější než dělat reklamu na nový automobil. Ukázat produkt samotný v celé jeho kráse totiž většinou nestačí.
více ...Aktuální témata
Nejčtenější články
Názory a blogy