Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
místo ve filmu
Seřadit dle:
19. 10. 2011   |   místo ve filmu

Úvodník: Jedu takhle po trati… do Jeseníků, Alois

O víkendu jedu do Jeseníků. Pokud bude mlha, tím líp. Film Alois Nebel na mě zapůsobil natolik, že tam zkrátka musím a pojedu samozřejmě vlakem, jak taky jinak….

více ...
20. 10. 2011   |   místo ve filmu

Product placement – ideální nástroj na podporu destinací

V kanceláři slavného amerického režiséra Woodyho Allena si podávají dveře představitelé nejrůznějších měst s jednoduchou otázkou: Nechtěl byste u nás taky točit, pane Allene? Je to pochopitelné. Vždyť co může být pro turistickou atraktivitu jakéhokoliv města lepšího, než když se v něm bude odehrávat film, který uvidí milióny lidí a další desítky let se bude promítat v kinech a televizích celého světa?

více ...
31. 10. 2011   |   místo ve filmu

Jakub Hlaváček: Děj musí mít před product placementem přednost

Každý den na nás coby spotřebitele útočí nejrůznější reklama. Reklamních sdělení je tolik, že se časem náš mozek přizpůsobil a dokáže některou reklamu účinně filtrovat.

více ...
14. 11. 2011   |   místo ve filmu

Česko po indicku, film Rockstar měl premiéru

Jedním z posledních filmových počinů, který se částečně natáčel v České republice, je snímek režisérské  hvězdy indické kinematografie, Imtiaze Aliho. Ve filmu Rockstar budou diváci  kromě romantických pražských zákoutí obdivovat také libereckou radnici nebo Sychrov a Loučeň.

více ...
18. 11. 2011   |   místo ve filmu

Ostrava jde filmu naproti

Na jaře zástupci ostravského magistrátu shlédli prezentaci agentury CzechTourism, která se věnovala motivaci turistů k cestě za filmovou lokací. Tato prezentace byla pro pracovníky z odboru ekonomického rozvoje města Ostravy impulsem pro aktivity, které směřují k přilákání filmařů do regionu. Cílem Ostravska je stát se přátelskou destinací pro filmaře, tzv. „film friendly lokací“, která nabízí filmovým tvůrcům soubor finančních pobídek a usnadnění administrativy, především při pronájmu lokací.

více ...
30. 11. 2011   |   místo ve filmu

Propagace místa ve filmu chce trpělivost

Staré známé přísloví říká – „za málo peněz hodně muziky“. Všichni máme rádi, když k nákupu dostaneme i nějaký ten bonus navíc. Jistě jste se setkali s nabídkou typu sušenky tři plus jedna zdarma, cena platí při nákupu dvou kusů, ubytování se snídaní a vstupem do sauny zdarma. V poslední době jde o čím dál více využívanou strategii přístupu k trhu. Nejedná se o nic jiného než o převedení známého ekonomického zákona do běžné praxe – úspory z rozsahu produkce, nebo, chcete-li, s rostoucí produkcí klesají náklady.

více ...
15. 12. 2011   |   místo ve filmu

Na každé koruně investované do filmu vydělá stát 18 haléřů

Ludmila Claussová je šéfkou Czech Film Commission. Její kancelář k nám láká zahraniční filmové producenty, ti tu utrácejí miliony a navíc propagují atraktivní destinace v Česku.

více ...
20. 12. 2011   |   místo ve filmu

Lokační manažer může dostat hollywoodský trhák do vašeho města

Pavel Mrkous z agentury Stillking vybíral lokace pro poslední díl série Mission Impossible stejně jako pro bondovku Casino Royale nebo filmy ze série Letopisy Narnie. Když zahraniční producenti přemýšlí, kde natočit svůj film, osloví jej.

více ...
3. 1. 2012   |   místo ve filmu

„Emoce prodávají! Nuda zabíjí!“ říká producent Bobulí Tomáš Vican

Tomáš Vican přišel s myšlenkou propagovat vinařství ve filmu a převedl ji úspěšně do praxe. Od té doby je z něho guru filmového product placementu. V rozhovoru poradí, jak by se měli manažeři destinací do filmové branže pokusit proniknout.

více ...
25. 1. 2012   |   místo ve filmu

Norský štáb točí na Pernštejně

Jak funguje film jako marketingový nástroj si vyzkouší jihomoravský hrad Pernštejn. Právě teď tu norský filmový štáb natáčí pohádku. Měla by přilákat norské turisty do Česka.

více ...
Stránka 1 z 2
Výsledky 1 - 10 z 16

|‹
« Předchozí
1