V březnu 2014 obsadily ruské jednotky Krym. Jako výraz odporu proti vpádu ruských vojsk vymyslela reklamní agentura Comtech guerilla kampaň, která proběhla na tramvajových zastávkách linky číslo 22 ve Vršovicích.
V rámci akce byla přejmenována existující zastávka Krymská na Ruskou. Na ostatní zastávky na trase byly umístěny plakáty, které o této změně informovaly cestující a vyzývaly k záchraně Krymské. Na Facebooku kampaň během pár dnů sdílelo přes 12 000 lidí a převzala ji i marketingová média a hlavní zpravodajství České televize. Záměrem bylo upozornit na současnou situaci a vyzvat k podpoře nezávislé Ukrajiny.
Více o průběhu kampaně se můžete dozvědět na stránkách soutěže
http://www.adc-czech.cz/cs/creative-awards-louskacek/galerie-prihlasenych-praci/detail/757/
4. 3. 2015 Autor článku: Web Administrator
Tísk článku
... a Rusko s obsazováním území ještě neskončilo. Takže si držme klobouky.
Zobrazit vše »